Livrare si Retur Produse

Produsele tale favorite ajung la tine prin firmele de curierat FAN COURIER sau DPD!

Livrarea produselor

Pe tot teritoriul Romaniei, expediem GRATUIT toate comenzile cu produse in valoare de peste 399 RON.

Pentru comenzile internationale, expediem comenzile doar cu plata in avans (plata cu cardul sau OP). Transportul aplicat la finalizarea comenzii se raportează la greutatea maxima admisă pe un transport de către firma de curierat. Dacă se depășește greutatea de 30 kg, se adaugă taxa suplimentara. 

Pentru comenzile cu produse in valoare mai mica de 399 lei, taxa de livrare este de 19,99 RON/comanda, doar prin curier.

De asemenea, poti achita in sistemul Ramburs (cu plata la curier), comenzile in valoare de pana la 2000 RON.

Pentru comenzile achitate cu cardul de catre client, care se doresc a fi anulate ulterior si suma restituita intr-un cont bancar oferit de client, se percepe un comision de 10 lei.

Pentru comenzile internationale achitate cu cardul sau transfer bancar de catre client, expediate de catre magazin si nelivrate din motive independente de magazin, se percep 2 taxe de transport – expediere si retur. Taxele sunt variabile, aferente fiecarei tari.

Pentru toate produsele existente pe stoc trimitem comenzile tale la Adresa indicata de Livrare, prin serviciile de curierat rapid, in minim 24h si maxim pana la 5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii (exceptie fac zilele de duminica, precum si sarbatorile legale). In cazul refuzului unui colet, la a doua incercare de livrare se achita valoarea transportului indiferent de totalul comenzii.

Pentru produsele indicate ca fiind Lipsa stoc si care pot fi achizitionate pe baza de Precomanda (acolo unde este precizat) livrarea se va face in termen de 15-50 zile. Precomanda plasata prin intermediul site-ului www.gradinarul.ro are valoare contractuala si este insotita de Confirmarea de precomanda.

Momentan Gradinarul.ro nu vinde in strainatate, dar daca doresti expedierea in alte tari decat Romania, poti sa ne contactezi prin email sau telefonic pentru stabilirea tarifului extern, iar dupa achitarea prin transfer bancar cu OP a produsului si a taxei de transport pentru strainatate vom expedia produsul la adresa indicata. Confirmarea de livrare in acest caz se va face telefonic sau printr-un email primit de la Gradinarul.ro.

Desi depunem toate eforturile pentru a proteja produsele Gradinarul.ro de orice deteriorare in timpul transportului iti recomandam ca in momentul receptiei coletului sa verifici integritatea ambalajului si a continutului si, in cazul in care constati deteriorarea produselor din ambalaj (recipiente sparte, varsate, difuzoare lovite, sparte) te rugam sa soliciti curierului un Proces verbal de constatare. Dupa semnarea AWB-ului reclamatiile ulterioare nu mai sunt valabile.

Putem fi contactati de Luni pana Vineri, intre orele 09-18, prin email la adresa contact@gradinarul.ro 

Politica Gradinarul.ro cu privire la Returul produselor si Rambursarea banilor

Retururile si schimburile se realizeaza doar prin servicii de curierat, exclus Posta Romana.

Pe baza Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative (publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014), este dreptul Consumatorului sa ceara sa returneze produsul sau sa fie rambursat cu contravaloarea acestuia.

Ai dreptul de a te retrage din prezentul Contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile lucratoare. Perioada de retragere expira dupa 14 zile lucratoare incepand de la ziua la care tu sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de tine, intra in posesia fizica a produselor comandate pe https://www.gradinarul.ro.

Dupa aceasta perioada rambursarea banilor sau schimbarea produsului nu mai este posibila. In cazul in care comanda ta a fost insotita de eventuale cadouri sau carduri cadou, este necesara si returnarea acestora.

Pentru a-ti putea exercita dreptul de retragere din contract trebuie sa ne informezi cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul Contract, utilizand o declaratie neechivoca, care poate sa fie o scrisoare trimisa prin posta sau prin e-mail. Vei primi de la noi prin e-mail confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile lucratoare de la data primirii coletului. Rambursarea se va efectua doar intr-un cont bancar care va fi pus la dispozitia noastra in scris (scrisoare postala sau e-mail), avand specificate toate datele necesare pentru a efectua viramentul: nume, prenume, banca, cont IBAN.

Politica de retur a produselor

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile lucratoare incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a comenzii. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Dreptul de retur este valabil doar pentru clientii persoane fizice care au achizitionat produse de la magazinul online https://www.gradinarul.ro conform art. 2 alin.(1) din O.U.G Nr. 34/2014. PFA-urile si persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul de retur in 14 zile lucratoare.

1). Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare – PERSOANE JURIDICE (operatori economici *)

Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa contact@gradinarul.ro.

Persoanele juridice au conditii speciale de retur:

– perioada de 3 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a produsului / produselor;

– minim 3 comenzi finalizate (si nereturnate) in prealabil celei pentru care se doreste returnarea;

– completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu);

– produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific). De asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditile pentru produsele care nu au drept de returnare, vezi mai jos);

– Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).

In cazul extrem in care ai primit un produs incomplet sau neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.

In astfel de situatii, poti sa ne returnezi aceste produse, pentru a ti se returna contravaloarea lor sau pentru a achizitiona in loc alte produse de care ai nevoie.

2). Pentru a face returul in calitate de PERSOANA FIZICA, te rugam sa tii cont de urmatoarele cerinte:

– produsele Gradinarul.ro pot fi returnate in maximum 14 de zile lucratoare incepand cu ziua in care a fost livrata comanda. Daca au trecut mai mult de 14 zile de la data achizitiei, rambursarea banilor sau schimbarea produsului nu mai este posibila (valabil in cazul persoanelor fizice). De asemenea, în cazul unui schimb, nu mai este posibilă returnarea produsului solicitat la schimb.

– produsele trebuie returnate in aceeasi stare noua, asa cum au fost livrate (complet functionale, nedeteriorate, cu toate componentele si accesoriile inglobate, fara zgarieturi, ciobituri, lovituri, fara vicii cauzate de un soc extern si fara uzura, etc.),

– ambalajul original al produselor trebuie sa fie intact, nedeteriorat. In cazul lipsei ambalajului original sau daca acesta este deteriorat, se poate percepe un procent cuprins intre 10 si 25% din contravaloarea produsului.

– este OBLIGATORIU ca produsul sa fie ambalat intr-o folie /punga sau alt ambalaj suplimentar, astfel incat curierul sa nu lipeasca etichete direct pe ambalajul original al produsului.

Produsele care nu au drept de returnare

– orice produs care nu se prezinta in starea initiala, care este deteriorat sau caruia ii lipsesc componente, din motive neimputabile noua,

– produsele care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente,

– produsele cumparate prin comenzi speciale, personalizate la cerere, cardurile cadou,

– orice produs care nu se prezinta in starea initiala, care este deteriorat sau caruia ii lipsesc componente, din motive neimputabile noua (ca urmare a neintretinerii corespunzatoare),

– produse folosite, utilizate,

– respectiv orice produs care este returnat dupa mai mult de 14 de zile de la data livrarii.

Daca produsele au fost achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou sau produse promotionale, acestea se pot returna individual, insa la pretul intreg din momentul respectiv. Daca in comanda ati avut 2 produse dintr-o oferta cu discount, ca in cazul ofertei cu doua produse la 189 lei sau in cazul ofertei discount 29 lei + transport gratuit, returnand un singur produs, se va pierde valoarea discount-ului, produsul pe care-l veti pastra ramanand la pretul pentru o singura bucata.

IMPORTANT  – Daca dupa returnarea unui produs nu se mai indeplinesc conditiile pentru acordarea transportului gratuit oferit la comanda initiala, se va retine la restituirea sumei in cont si taxa de transport initiala – 19,99 lei.

In cazul in care doriti sa schimbati un produs cu altul din magazin trebuie sa achitati taxa de transport tur – retur, in valoare de 39,98 lei. Dupa ce receptionam produsul si-l verificam, trimitem noul produs catre dvs.

Exista anumite situatii in care rambursarea banilor se face doar partial (daca este cazul).

Politica noastra de retur nu se refera la produsele care sunt neconforme in momentul achizitionarii sau al livrarii (produs expediat eronat, produs cu defect). Totodata, politica noastra nu afecteaza in niciun fel drepturile consumatorului, asa cum sunt ele reglementate de legislatia in vigoare.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs.

Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 3 retururi in ultimele 6 luni ale anului in curs.

Consumatorul va suporta costul transportului asigurandu-se ca produsul sau produsele comandate vor ajunge in posesia noastra pentru a efectua receptia acestora, respectandu-se termenul de 14 zile lucratoare de la primirea produsului/produselor livrate. (art. 14 punctul 1). In cazul returului care nu se incadreaza in situatiile prezentate mai jos, Consumatorul suporta si costul transportului initial, indiferent daca a depasit sau nu pragul de transport gratuit. Revine in sarcina Consumatorului sa expedieze coletul retur daca acesta nu prezinta defect.

Costul returului este suportat de magazinul Gradinarul.ro doar in urmatoarele situatii:

– produsul prezinta defect vizibil la una sau mai multe piese

– produsul este deteriorat in urma transportului

– produsul are piese lipsa din set sau este incomplet

Rambursarea banilor (daca este cazul)

Dupa receptionarea si analizarea returului tau vei primi un e-mail prin care te vom informa ca am primit produsul pe care l-ai returnat. De asemenea, te vom informa daca a fost acceptata sau respinsa solicitarea ta de rambursare a banilor.

Daca a fost acceptata, rambursarea banilor va fi procesata, iar, intr-un anumit termen, se va aplica automat un credit cardului tau de credit.

Iti vom returna valoarea produselor, in functie de varianta aleasa, in maxim 30 de zile calendaristice de la receptionarea returului, astfel:

– Card online – prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– Cont bancar – prin virament bancar

Intarzierea sau nerambursarea banilor (daca este cazul)

Daca inca nu ti-au fost rambursati banii, verifica din nou contul tau bancar.Apoi, contacteaza compania care ti-a emis cardul de credit; este posibil sa dureze un timp pana cand restituirea banilor tai este operata, oficial. In continuare, contacteaza banca ta. Adesea, exista o perioada de procesare inainte de a fi finalizata restituirea.

In cazul in care ai parcurs toate aceste etape, dar, tot nu ai primit banii, te rugam sa ne contactezi la adresa de email contact@gradinarul.ro.

Articolele aflate in promotii (daca este cazul)

Pot fi returnate numai articolele cu pret intreg; pentru articolele aflate in promotii banii nu pot fi restituiti.

Inlocuirea produsului (daca este cazul)

Inlocuim gratuit doar articolele deteriorate, care prezinta defecte de fabricatie sau care au fost trimise eronat (Ati primit alt produs decat cel comandat, aspect verificabil prin codul lipit pe ambalajul produsului). Daca doresti sa schimbi produsul cu unul identic si acesta nu se incadreaza in situatiile de mai jos, te rugam sa ne trimiti un e-mail la adresa contact@gradinarul.ro si sa expediezi produsul ambalat la adresa: Bulevardul Regiei, 6B, Sector 6, Bucuresti, Romania, 0728 211 933. In acest caz, costurile de transport sunt suportate de catre Consumator.

Costul inlocuirii este suportat de magazinul Gradinarul.ro doar in urmatoarele situatii:

– produsul prezinta defect vizibil la una sau mai multe piese

– produsul este deteriorat

– produsul are piese lipsa din set sau este incomplet

Chiar daca se achita taxele de transport tur – retur, produsele se schimba o singura data gratuit, fara costuri suplimentare de ambalare, despachetare, procesare. Pentru schimburi suplimentare, taxa este 100 Lei + taxele de transport.

Cadouri

Daca produsul pe care l-ai cumparat a fost semnalizat drept cadou si ti-a fost expediat direct, vei primi un credit cadou pentru valoarea returului tau, dupa receptionarea articolului returnat.

Expedierea returului

Pentru a returna produsul, trebuie sa-l expediezi la adresa: Bulevardul Regiei, 6B, Sector 6, Bucuresti, Romania, 0728 211 933.

Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului vor fi suportate de catre tine. Cheltuielile de transport (inclusiv cele pentru livrarea inițială a comenzii) nu se ramburseaza. Daca beneficiezi de rambursarea sumei, cheltuielile de livrare a returului vor fi deduse din suma care trebuie rambursata.

Nota: Termenul de primire a produsului inlocuit poate sa difere in functie de zona in care locuiesti.

In cazul in care expediezi un articol cu valoare mai mare de 299 RON, este recomandat sa apelezi la un serviciu de curierat care permite monitorizarea livrarii sau sa inchei o asigurare de transport. Noi nu putem garanta ca produsul returnat de tine va ajunge la noi.

COSUL TAU

inchide